Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCook, Sharon
TitelTo Teach or to Nurture?
QuelleIn: History and Social Science Teacher, 25 (1990) 2, S.88-89Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Ability; Curriculum Development; Educational Change; Educational Objectives; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; History Instruction; Social Studies; Student Needs; Canada
AbstractPoints out that the achievement of educational goals advocated in reports issued by the Ontario Ministry of Education and the Ontario Secondary School Teachers Federation will require a curriculum different from the one recommended in the "Ontario History and Contemporary Studies Guidelines." Recommends a reevaluation of students' needs in order to reconcile these curriculum objectives. (SLM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: