Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKraska, Marie F.; und weitere
TitelA Comparative Analysis of Developmental and Nondevelopmental Community College Students.
QuelleIn: Community/Junior College Quarterly of Research and Practice, 14 (1990) 1, S.13-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Mathematics; Community Colleges; Comparative Analysis; Course Evaluation; English Instruction; Grade Point Average; High Risk Students; Program Effectiveness; Remedial Programs; Rural Schools; Student Characteristics; Two Year College Students; Two Year Colleges
AbstractCompares the grade point averages (GPA's) in mathematics and English of community college freshmen who completed developmental courses with those of students who took no remedial courses. Developmental students had significantly higher GPA's in college-level math than non-developmental students, and somewhat higher GPA's in college-level English. (DMM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: