Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSonenshein, Raphael J.; Stone, Barbara S.
TitelClashing Viewpoints: Teacher Partisanship and Classroom Checks and Balances.
QuelleIn: Political Science Teacher, 2 (1989) 2, S.1Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClass Activities; Course Content; Course Evaluation; Higher Education; Instructional Effectiveness; Political Science; Teacher Attitudes; Teacher Influence; Teacher Participation; Teacher Student Relationship; Teaching Methods
AbstractDescribes an experimental course involving teacher debate designed to utilize controversy while avoiding unfair teacher influence. Outlines the course format and analyzes it from the teacher and student perspective. Makes observations concerning difficulties experienced and offers suggestions for those readers wishing to replicate the procedure. (KO)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: