Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSlavin, Robert E.
TitelComprehensive Cooperative Learning Models for Heterogeneous Classrooms.
QuelleIn: Pointer, 33 (1989) 2, S.12-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperative Learning; Disabilities; Elementary Education; Individualized Instruction; Integrated Activities; Mainstreaming; Mathematics Instruction; Models; Program Implementation; Reading Instruction; Teamwork; Writing Instruction
AbstractThis paper describes comprehensive cooperative learning approaches for elementary-school reading, writing, and mathematics. Team-Assisted Individualization (TAI) and Cooperative Integrated Reading and Composition (CIRC) are used to implement principles of cooperative learning throughout schools, among teachers and administrators as well as students, with a strong emphasis on mainstreaming. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: