Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKatz, Yaacov J.; Ben-Yochanan, Avraham
TitelAcademic Achievement as a Function of Integration in an Israeli Elementary School.
QuelleIn: British Educational Research Journal, 14 (1988) 3, S.313-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEducational Research; Elementary Education; Foreign Countries; Reading Comprehension; Social Integration; Student Characteristics; Student Improvement; Student Placement; Israel
AbstractDescribes an integration project initiated in an Israeli elementary school during 1984-85 and its effect on student academic achievement. Reports that lower level students placed in the integrated school achieved significantly higher scores on a reading comprehension test than did the control group. Higher level students remained superior despite efforts to close the achievement gap. (GEA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: