Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOlivier, A.
TitelA Correspondence Based Model for Training Teachers of the Gifted.
QuelleIn: Gifted International, 4 (1987) 2, S.59-63Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCounseling; Course Content; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Gifted; Higher Education; Inservice Teacher Education; Practicums; Talent Identification; Teacher Education Programs; Teaching Methods; Telecourses; South Africa
AbstractA postgraduate, teletuition course for educators of gifted children offered by the University of South Africa is described. Course contents include four modules: (1) categories of giftedness; (2) identification; (3) guidance/counseling and communication; and (4) teaching the gifted child. Two practical sessions comprising one-week workshops are also required. (VW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: