Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWhite, Merry I.
TitelJapanese Education: How Do They Do It?
QuelleIn: Principal, 64 (1985) 4, S.16-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCultural Differences; Educational Objectives; Educational Philosophy; Educational Quality; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Parent Participation; Private Education; Public Education; School Organization; Student Characteristics; Teacher Student Relationship; Teachers; Teaching Methods; Japan
AbstractSets forth the essential characteristics of Japan's approach to education, including the content, structure, and objectives of public schools; teaching conditions, teaching methods, and the characteristics of teachers; the role of parents; the role of supplemental private education; and the cultural factos that underlie the system's appropriateness and success. (PGD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: