Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inIngram, D. E.
TitelApproaching Course Design.
QuelleIn: Babel: Journal of the Australian Federation of Modern Language Teachers Associations, 19 (1984) 1, S.38-58Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterLeitfaden; Adult Students; Communicative Competence (Languages); Cultural Context; Curriculum Development; English (Second Language); Foreign Countries; Modern Language Curriculum; Second Language Instruction; Teaching Methods
AbstractFocuses on basic principles that can be followed in planning a language course, by observing examples from a course designed to teach English as a second language to newly arrived adult migrants in Australia. In addition, the importance of identifying both long-term goals and immediate objectives is stressed, in terms of communicative proficiency and developmental needs of learners. (SL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: