Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSimms, Richard Leslie
TitelAttitudes of Oklahoma Teachers toward House Bill 1706.
QuelleIn: Journal of Teacher Education, 34 (1983) 2, S.26-28Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Admission; Educational Legislation; Elementary Secondary Education; Higher Education; Minimum Competency Testing; Staff Development; State Legislation; Teacher Attitudes; Teacher Certification; Teacher Improvement; Oklahoma
AbstractOklahoma teachers, asked their opinions about aspects of a new state law to upgrade teacher preparation, supported raising college admission requirements, requiring an entry-year internship for beginning teachers, and participation in staff development activities. The teachers questioned the value of minimum competency testing. (PP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: