Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCramer, Jerome
TitelA Distracting Ache Remains, but Urban Education at Last Is on the Mend.
QuelleIn: American School Board Journal, 170 (1983) 4, S.46-47Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Basic Skills; Economically Disadvantaged; Educational Improvement; Elementary School Students; Elementary Secondary Education; Minority Group Children; School Effectiveness; Scores; Secondary School Students; Standardized Tests; Urban Schools
AbstractUrban schools' test scores are improving, including those for poor and minority children, particularly because of effective school techniques and minimum competency standards. However, urban elementary, not secondary, schools account for most of the improvement, and many educators feel that emphasizing test scores teaches only limited skills, not knowledge. (RW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: