Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPeters, Jerry L.; Moore, Gary E.
TitelA Comparison of Two Methods of Providing Laboratory Teaching Experience for Students in Agricultural Education.
QuelleIn: Journal of Vocational Education Research, 7 (1982) 1, S.19-29Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAgricultural Education; Microteaching; Postsecondary Education; Student Teachers; Student Teaching; Teacher Attitudes; Teacher Role; Teaching Methods
AbstractExamines an experiment which compares the effects of two forms of laboratory teaching experience (reflective teaching and microteaching) on student teachers' views of themselves as teachers, attitudes toward teaching, perceptions of the role of teaching, attitudes toward the type of laboratory teaching experience engaged in, and teaching performance. (Author/CT)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: