Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDenton, Jon J.; Norris, Sherrill
TitelLearner Cognitive Attainment: A Basis for Establishing a Student Teacher's Competence.
QuelleIn: Texas Tech Journal of Education, 8 (1981) 1, S.45-57Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Competency Based Teacher Education; Higher Education; Preservice Teacher Education; Student Improvement; Student Teachers; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation; Teacher Influence; Teaching Experience
AbstractAn evaluation of student teacher competency through the use of measure of learner cognitive attainment reveals that teacher expectations do not influence achievement. The amount of experience, degree of effectiveness as perceived by the university supervisor, and time provided for students to learn by student teachers do influence learner cognitive attainment. (CJ)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: