Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMichell, Lynn
TitelA Cognitive Analysis of the Written Judgments and Spoken Discourse of Adolescent Pupils.
QuelleIn: CORE, 3 (1979) 1Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAbstract Reasoning; Adolescents; Cognitive Processes; Critical Thinking; Developmental Stages; Discourse Analysis; Doctoral Dissertations; Expository Writing; Foreign Countries; Group Discussion; Intellectual Development; Language Processing; Microfiche; Secondary Education; Student Evaluation; Tests; Writing Evaluation; United Kingdom (England)
AbstractA cognitive-based system of analysis of spoken discourse was designed to provide details about the way pupils think and talk about issues arising from prose material. Written and spoken responses were analyzed to examine the effects of intellectual ability, differences in the stimulus passage, and prior small group discussion. (Note: Page f...=fiche numbers.) (BW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: