Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inElgart, Mark A.
TitelLearning Upended: How Americans Experienced the Shift to Remote Instruction
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 102 (2021) 5, S.48-51 (4 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
DOI10.1177/0031721721992566
SchlagwörterCOVID-19; Pandemics; School Closing; Distance Education; Online Courses; Educational Technology; Electronic Learning; Barriers; Educational Quality; School Schedules; Interpersonal Relationship; Educational Resources; Expectation
AbstractIn spring 2020, schools had to swiftly shift to remote instruction during the COVID-19 pandemic. Cognia surveyed more than 74,000 students, parents, and teachers in the organization's network about their experiences with the transition. Based on their findings, Mark Elgart says that educators must be attentive to four challenges common to online instruction: maintaining rigor, providing routines, preserving relationships, and ensuring resources are available. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: