Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enCellotti, Amber; McKessock, Rachel; Bricker, Adrienne
TitelEliminating the Graduation Application: Leveraging Degree Audit Data to Promote Student Success
QuelleIn: College and University, 95 (2020) 2, S.2-6 (7 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-0889
SchlagwörterCollege Students; Graduation Rate; Debt (Financial); Student Financial Aid; Compliance (Legal); Audits (Verification); Progress Monitoring; Educational Attainment; Academic Support Services; Minnesota (Minneapolis); Minnesota (Saint Paul)
AbstractThe University of Minnesota Twin Cities completed a project that used degree audit data to project expected graduation terms for students. By working together within our organization, Academic Support Resources, in partnership with colleges throughout the university, the new process was implemented. This article will explore the factors in place that contributed to the successful implementation of this process, which is aimed at increasing graduation rates and reducing student debt loads. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Association of Collegiate Registrars and Admissions Officers (AACRAO). One Dupont Circle NW Suite 520, Washington, DC 20036. Tel: 202-293-9161; Fax: 202-872-8857; e-mail: pubs@aacrao.org; Web site: http://www.aacrao.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College and University" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: