Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMedway, Frederic J.
TitelA Social Psychological Approach To Internally Based Change In Schools
Quelle(1975)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAncillary School Services; Change Agents; Intervention; Models; Prevention; Psychological Services; Role Perception; School Psychologists; Social Services; State of the Art Reviews
AbstractIt is argued that both traditional school psychologists and university-affiliated psychologists are restricted from influencing change processes in schools. An alternative approach to psychoeducational change is developed whose fundamental feature involves the engagement of internally responsible socioeducational specialists by schools. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: