Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inEl Yaafouri-Kreuzer, Louise
TitelHow Home Visits Transformed My Teaching
QuelleIn: Educational Leadership, 75 (2017) 1, S.20-25 (6 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0013-1784
SchlagwörterImmigrants; Refugees; Home Visits; Teacher Role; Teacher Student Relationship; Family School Relationship; Cultural Influences; Student Needs; English Language Learners; Elementary School Teachers
AbstractRecalling her year as the "English-speaking unicorn" in a class of refugee and immigrant students representing a myriad of languages, the author tells how visiting students at their homes was the strategy that most helped her help students. From discovering that a betel-nut habit was causing one student's hyperactivity to seeing another family's willingness to shift furniture to promote their daughter's studying, El Yaafouri recognized that learning about students' families was the best foundation for differentiating instruction. (As Provided).
AnmerkungenASCD. 1703 North Beauregard Street, Alexandria, VA 22311-1714. Tel: 800-933-2723; Tel: 703-578-9600; Fax: 703-575-5400; Web site: http://www.ascd.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Educational Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: