Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDiSalvo, Steven R.
TitelHigher Education Affordability: Two Approaches
QuelleIn: New England Journal of Higher Education, (2017)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1938-5978
SchlagwörterHigher Education; Debt (Financial); Costs; Paying for College; Tuition; Laws; Income; Student Financial Aid; Loan Repayment
AbstractThere are two initiatives that can dramatically change the way college pricing and student debt are being handled under the current system. Both are commonsense solutions that would, if accepted, dramatically help students, graduates and families burdened by the cost of tuition and the loans they take to earn their degrees. First, income-based loan repayment (IBR) should be the default mechanism for student loans to be paid off. Second, a temporary exemption to federal antitrust laws would allow colleges to speak with one another about a sector-wide reduction of the gross price. These two initiatives are presented in this article. (ERIC).
AnmerkungenNew England Board of Higher Education. 45 Temple Place, Boston, MA 02111. Tel: 617-357-9620; Fax: 617-338-1577; e-mail: info@nebhe.org; Web site: http://www.nebhe.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "New England Journal of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: