Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMcCallum, Giselle; Prud'homme-Genereux, Annie
TitelCase Study: Feeling Detoxified: Expectations, Effects, and Explanations
QuelleIn: Journal of College Science Teaching, 45 (2016) 4, (6 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0047-231X
SchlagwörterCase Studies; Physical Activities; Health; Student Experience; Expectation; Outcomes of Treatment; Critical Thinking; Science Process Skills
AbstractThe idea for this case study came about after a student described her experience at a spa with an ionic foot bath. The student was skeptical about the explanation provided to her about the underlying mechanism of the foot bath and wished to know more about it. The story of this case mirrors the student's experience and investigates the possible basis of the treatment's effects. Although this case focuses on ionic foot baths, it can be used to encourage students to be critical of information provided to them about purported health treatments. (As Provided).
AnmerkungenNational Science Teachers Association. 1840 Wilson Boulevard, Arlington, VA 22201-3000. Tel: 800-722-6782; Fax: 703-243-3924; e-mail: membership@nsta.org; Web site: http://www.nsta.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of College Science Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: