Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRobert, Jenay; Pelletier, Kathe
InstitutionEDUCAUSE
Titel2022 EDUCAUSE Horizon Action Plan: Hybrid Learning
Quelle(2022), (10 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBlended Learning; Futures (of Society); Models; Educational Change; Educational Practices
AbstractThe adoption of remote and hybrid models for every aspect of life is accelerating rapidly. From catching up with family and friends to clocking in for work, videoconferencing and other remote tools are quickly becoming a regular part of our daily routines. This increased demand for hybrid life and work has even been proposed as one driver of "The Great Resignation." A panel of higher education teaching and learning experts from a range of institution types assembled to describe an optimized future of hybrid learning, focusing on a 10-year timescale. Using a 10-year horizon provides the teaching and learning community an opportunity to consider significant advancements in society, technology, politics, the economy, and the environment, without looking so far into the future that any projections become unrealistic. Building on the trends, technologies, and practices described in the "2022 Horizon Report: Teaching and Learning Edition" (ED626555), the panel crafted its vision of the future along with practical action items the teaching and learning community can employ to make this future a reality. (ERIC).
AnmerkungenEDUCAUSE. 4772 Walnut Street Suite 206, Boulder, CO 80301-2538. Tel: 303-449-4430; Fax: 303-440-0461; e-mail: info@educause.edu; Web site: http://www.educause.edu
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: