Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enYork, T. T.; Benbelkacem, S.; Redd, K.; Mabe, A.; Gobstein, H.
InstitutionAssociation of Public and Land-grant Universities (APLU)
Titel2018 APLU INCLUDES Summit Report: Developing a Diverse STEM Professoriate through Collective Impact
Quelle(2018), (22 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterSTEM Education; College Faculty; Diversity (Faculty); Student Diversity; College Students; Disproportionate Representation; Females; Minority Groups; Organizational Change; Public Colleges; Land Grant Universities; Intercollegiate Cooperation; Meetings; Student Recruitment; Teacher Selection
AbstractThe second INCLUDES Summit, held in Alexandria, Virginia, on April 24-25, 2018, brought together institutional leaders and context experts from various institutions and organizations to participate in the INCLUDES initiative on broadening the participation of women and underrepresented minorities within STEM faculty and student bodies. This second summit, made up of researchers, administrators, and policymakers, focused on the exchange of campus program experiences, insights and successes from Diversity initiatives, strengthening cross-institutional relationships, and developing guiding principles and articulated speaking points to drive the case for diversity and inclusion in STEM faculty hiring and student recruitment. In sum, 83 registrants from over 50 institutions and 15 partner organizations were represented at the summit. The report includes survey results, next steps for participants, and a list of 2018 INCLUDES Summit registrees. [For "2017 APLU INCLUDES Summit Report," see ED617036.] (ERIC).
AnmerkungenAssociation of Public and Land-grant Universities. 1220 L Street NW Suite 1000, Washington, DC 20005; Tel: 202-478-6040; Fax: 202-478-6046; e-mail: info@aplu.org; Web site: https://www.aplu.org/
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: