Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLovett, Ollie M.
InstitutionAffiliation of Arizona Indian Centers, Inc., Phoenix.
TitelPATHWAYS: An Adult Pre-GED Writing Skills Workbook. Level II. Teacher's Guide.
Quelle(1984), (86 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Adult Education; American Indian Culture; American Indian Education; American Indian Literature; Capitalization (Alphabetic); Course Objectives; Form Classes (Languages); High School Equivalency Programs; Paragraph Composition; Punctuation; Reading Instruction; Reading Skills; Relevance (Education); Sentence Structure; Supplementary Reading Materials; Teaching Methods; Tenses (Grammar); Tribes; Units of Study; Vocabulary; Writing Instruction; Writing Skills
AbstractThe teacher's guide for the Pre-GED (General Educational Development) Level II writing skills student workbook of the PATHWAYS Curriculum provides a concise explanation of each skill presented in the 45 lessons, suggested teaching strategies, answers to the exercises, and a list of available commercial materials that may be used to supplement the exervices. The lessons deal with: (1) correct usage of the parts of speech; (2) sentence structure; (3) paragraph development; (4) punctuation; and (5) capitalization. The guide presents detailed, step-by-step instructions for implementing the suggested strategies, which may be used for both individualized and group instructional settings. The preface of the guide describes in detail the components of the culture-based GED preparatory reading and writing curriculum for American Indian adult education students. (ERB)
AnmerkungenAffiliation of Arizona Indian Centers, Inc., 2721 N. Central Ave., #814, Phoenix, AZ 85004 ($4.95).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: