Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionFlorida State Dept. of Education, Tallahassee. Student Assessment Section.
TitelA Guide to Statewide Assessment Results, October 1983.
Quelle(1983), (46 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Educational Assessment; Elementary Secondary Education; Guidelines; State Programs; Test Interpretation; Test Results; Test Use; Testing Programs; Florida State Student Assessment Test
AbstractThis publication is designed to aid teachers, principals, district staff, and other educators in reading, interpreting and using the data from the October 1983 Florida Statewide Assessment. This guide is divided into three main sections: an introduction; a discussion of the forms used to report results, and suuggestions for interpretation and utilization of results. Reporting assessment data to various audiences is a critical feature of the Statewide Assessment Program. The Program gathers and reports student achievement data in reading, writing, and mathematics at grades 3, 5, 8, and 10. The appendices include the skills tested in the State Student Assessment Test, Part II; minimum performance standards and skills for grades 3, 5, and 8; and criteria for achievement of minimum performance standards and skills. (PN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: