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Es handelt sich zum Einen um Übersetzungen ins Deutsche, die dem FIS Bildung-Schlagwortbestand entnommen wurden. Zum Anderen wurden zusammengesetzte englische Schlagworte in Terme zerlegt, die in der Regel nur einen inhaltlichen Aspekt repräsentieren. Ergänzend wurden Synonyme und vereinzelt zusätzliche Pluralformen hinzugefügt. Diese Anreicherung geht auf die Nutzung intellektueller Vorarbeiten zurück.
Designed to consolidate the most requested data on California community college districts in a cohesive simplified format, this report provides selected statistics on the number of students, units of average daily attendance (ADA), and finances in the 70 districts. Part 1 provides fall 1981 headcount enrollment data by district on day, full-time, credit, and female students. Part 2 presents tables showing student workload in credit and noncredit ADA for fiscal year (FY) 1980-81 and providing figures on state-supported student workload. Part 3 offers data on assessed valuation, property tax revenues, and tax rates for FY 1980-81, while parts 4 and 5 contain summaries of general fund transactions and income for FY 1980-81 and budgeted transactions and income for FY 1981-82. In part 6, general fund expenditures are presented by object and aggregated activities, and summaries are provided for general fund expenditures and nonexpenditure disbursements occurring in FY 1980-81 and budgeted for FY 1981-82. Part 7 deals with the current expense of education for FY 1980-81 and budgeted for FY 1981-82. Finally, part 8 presents six tables showing general fund expenditures by instructional and support activity codes. (AYC)
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California Community Colleges Fiscal Data Abstract, 1980-81. 1982.
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