Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDolphin, Warren D.; Forbes, Yola
InstitutionIowa State Univ. of Science and Technology, Ames.
TitelA Coordinated Program for Providing for Individual Students in Large Lecture Sections.
Quelle(1976), (15 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBiology; College Science; Course Descriptions; Curriculum Development; Educational Media; Evaluation; Higher Education; Individualized Instruction; Individualized Programs; Science Education; Student Needs
AbstractDescribed is a course development project in progress at Iowa State University, Ames, Iowa, that attempts to meet the individual needs and improve the attitudes of students in a large freshman biology course. Proposed is the implementation of the Phase Achievement System which involves the development of multi-concept level video-cassette lectures available for library use, a computer-based data processing system designed to score examinations and keep student records and to generate master copies of the examinations from an existing 2,500 entry multiple choice question pool. In its entirety, the plan allows for self-pacing of both instruction and testing; a flow chart of the alternative pathways open to students illustrates the flexibility of the Phase Achievement System. (CS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: