Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLucas, Joseph
InstitutionRutgers, The State Univ., New Brunswick, NJ. Curriculum Lab.
TitelBackground for Builders--Related Science and Trade Information for the Building Trades.
Quelle(1975), (239 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Building Trades; Industrial Arts; Instructional Materials; Learning Activities; Lesson Plans; Skill Development; Teaching Guides; Trade and Industrial Education; Vocational Education
AbstractPrimarily intended for instructors but also useful to students, this guide provides a set of lessons (interlaced with humorous phrases and cartoons) for teaching fundamental information for the building trades. Each lesson contains objectives, related information, and a review or summary. Unit I is a brief, humorous message to the student on the advantages of learning about the building industry. Other units cover the areas of: (l) Plans (6 lessons), (2) Excavation (4 lessons), (3) Masonry (15 lessons), (4) Frame Construction (16 lessons), (5)Plumbing (1l lessons), (6) Heating and Cooling (11 lessons), (7) Electricity (11 lessons), (8) Painting (5 lessons), (9) Wall and Floor Coverings (5 lessons), (10) Sheet Metal (4 lessons), (11) Ventilation (4 lessons), and (12) Insect Control (2 lessons). (HD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: