Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHeun, Dick; Heun, Linda
InstitutionNortheast Missouri State Univ., Kirksville.
TitelA Competency-Based Individualized Instruction Approach to the Basic Speech Communication Course; "Change" Magazine Undergraduate Teaching Project.
Quelle(1975), (73 Seiten)Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterBehavioral Objectives; Communication (Thought Transfer); Competency Based Education; Curriculum Guides; Higher Education; Individualized Instruction; Speech Communication; Speech Education; Speech Skills
AbstractThe course approach reported in this document provides an alternative method of attaining the departmentally-accepted general course goals for basic speech communication. This approach begins with the identification of the student's core communication competencies which, divided into component concepts and subskills, are stated as behavioral objectives and become the testing instruments for measuring the student's learning. The document contains a description of the project in relation to the undergraduate teaching program criteria; a project description; course syllabi, student work samples, and evaluation samples; a project evaluation; and letters of recommendation. (JM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: