Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTower, Gael W.
TitelCommunity College Systems--And the World: A Beginning Bibliography.
Quelle, (34 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterBibliografie; Agencies; Annotated Bibliographies; Comparative Education; Educational Development; Educational Supply; Foreign Countries; International Education; International Organizations; Organizations (Groups); Postsecondary Education; Two Year Colleges
AbstractThis report presents a collection of annotated bibliographic and other information relating specifically to the areas of post-secondary and short-cycle education outside the United States. The bibliography is divided into five sections. Section I is an annotated bibliography of general information. Section II is an annotated bibliography of materials produced by the Organization for Economic Cooperation and Development (OECD). Section III is an annotated list of materials produced by governmental bodies other than the OECD. Section IV is an annotated bibliography of foreign journals convering post-secondary/short-cycle education and higher education. Section V is a listing of the addresses of agencies and groups from which related information is available. (DC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: