Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGolick, Margie
TitelDeal Me In! The Use of Playing Cards in Learning and Teaching.
Quelle(1973), (100 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterChildrens Games; Creative Teaching; Discovery Learning; Early Childhood Education; Educational Games; Educational Innovation; Exceptional Persons; Instructional Materials; Learning Activities; Motor Development; Multisensory Learning; Perceptual Motor Learning; Skill Development; Social Development; Teaching Methods
AbstractThis book presents a collection of card games that can be used as learning tools in early childhood classrooms. Each game description includes approximate number of players, step-by-step instructions for playing and suggested variations. Charts with a variety of categories are included to help the teacher find the card games most appropriate to the needs and interests of his or her group. Some of these categories are: games tha need no talking, cards not held in a fan shape, language building, motor skills, social skills, thinking skills, number concepts etc. This book should prove especially helpful for the teacher of exceptional children. (CS)
AnmerkungenJeffrey Norton Publishers, Inc., 145 East 49th Street, New York, NY 10017 ($5.95 plus $0.45 postage)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: