Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenArmstrong, R. H. R. (Hrsg.); Taylor, John L. (Hrsg.)
InstitutionCambridge Inst. of Education (England).
TitelFeedback on Instructional Simulation Systems.
Quelle(1971), (181 Seiten)Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterDecision Making; Environmental Research; Games; International Education; International Organizations; Management Games; Political Science; Simulation; Teaching Methods; Videotape Recordings
AbstractIn this follow-up to a previous monograph on simulation systems in higher education (EM 009 382), sixteen papers on communication and research into all aspects of simulation techniques for pedagogic purposes are presented. An introductory statement provides a tentative explanation for the common basis supporting and linking all simulation and gaming activity in education. The papers fall into three categories: a collection of feedback from political scientists concerning decision-making behavior; a diverse set of simulation reports with regard to planning and the environment; and material relating to classroom simulation. (JY)
AnmerkungenCambridge Institute of Education, Shaftesbury Road, Cambridge, CB2 2BX, England ($5.00)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: