Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBROOKS, NELSON
TitelTHE MEANING OF FLES.
Quelle, (3 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterArticulation (Education); Audiolingual Skills; Course Content; Educational Objectives; FLES; Language Learning Levels; Second Language Learning; Second Language Programs; Skill Development
AbstractBY STUDYING VARIOUS FLES PROGRAMS, CERTAIN PROGRAM PATTERNS EMERGE THAT ARE WORTHY OF RECOMMENDATION FOR GENERAL IMPLEMENTATION. FOR EXAMPLE, THE THIRD OR FOURTH GRADE SHOULD BE THE OPTIMUM STARTING POINT FOR FLES, 15 TO 20 MINUTE CLASSES SHOULD BE HELD EARLY EACH DAY, CONSCIOUS ANALYSIS OF GRAMMAR SHOULD BE DIMINISHED, THE THREE-FOLD INTERPLAY OF HEARER, SPEAKER, SITUATION SHOULD BE EMPHASIZED, AND READING AND WRITING SKILLS SHOULD FOLLOW THE DEVELOPMENT OF AUDIOLINGUAL SKILLS. FLES PROGRAMS ALSO SHOW THE NEED FOR COURSE REVISION AT THE UPPER LEVELS, AND FOR IMPROVED PROGRAM ARTICULATION. (SS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: