Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Dunlap, Glen |
---|---|
Titel | Prevent-teach-reinforce. The school-based model of individualized positive behavior support. |
Quelle | Baltimore, Maryland: Paul H. Brookes Publishing Co. (2018)
PDF als Volltext |
Beigaben | Literaturangaben; Index |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Monographie |
ISBN | 9781681253138 (electronic bk.); 9781681250847 |
Schlagwörter | Social skills; Study and teaching (Early childhood); Behavior disorders in children; Prevention; Early childhood education; Child development Social competence; Soziale Kompetenz; Sozialkompetenz; Study; Studies; Teaching; Early childhood; Studium; Unterricht; Frühe Kindheit; Behavior disorder; Behaviour disorders; Behaviour disorder; Child; Children; Verhaltensstörung; Kind; Kinder; Prävention; Vorbeugung; Education; Frühkindliche Bildung; Frühpädagogik; Kindesentwicklung |
Erfasst von | EBSCOhost |
Update | 2018/4/10 |