Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStone, Nick
TitelInternationalising the Student Learning Experience: Possible Indicators
QuelleIn: Journal of Studies in International Education, 10 (2006) 4, S.409-413 (5 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1028-3153
DOI10.1177/1028315306287633
SchlagwörterCurriculum Design; International Relations; Learning Experience; Internet; International Education; Higher Education; Teaching Methods
AbstractThe following lists offer indicators with which a tertiary institution may choose to audit, review, and develop opportunities to internationalise student learning experiences. They are classified under the headings: Staff and Student Attributes, International Relations, Curriculum Design and Content, and Curriculum Delivery. Although they do not constitute an exhaustive inventory of possibilities to internationalise, they have proven useful in a range of academic professional activities at this university and hopefully will do so elsewhere. (As Provided).
AnmerkungenSAGE Publications. 2455 Teller Road, Thousand Oaks, CA 91320. Tel: 800-818-7243; Tel: 805-499-9774; Fax: 800-583-2665; e-mail: journals@sagepub.com; Web site: http://sagepub.com
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Studies in International Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: