Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Etkina, Eugenia; Horton, George K. |
---|---|
Titel | The Minilab as a Tool in Physics Instruction. |
Quelle | In: Physics Teacher, 38 (2000) 3, S.136-38Infoseite zur Zeitschrift |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0031-921X |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Higher Education; Physics; Science Activities; Science Instruction; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Physik; Teaching of science; Science education; Natural sciences Lessons; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | Describes the use of concept-centered minilabs in physics instruction. Finds this method successful in several courses taught by different instructors at Rutgers University. (CCM) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |