Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDay, C. William
TitelFrom the Reviewers: Trends in School Design.
QuelleIn: Learning By Design, (2000) 9, S.4-6Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Design; Educational Facilities Design; Educational Improvement; Elementary Secondary Education; Public Schools; School Size
AbstractDiscusses school design trends for K-12 public schools focusing on such issues as school size, interdisciplinary learning, team teaching, and less rigid classroom structure and more independence for students. Strategies and questions to consider for achieving design goals for the future are highlighted, including classroom shapes for elementary schools and thoughts on achieving design goals for the 21st century. (GR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: