Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLaurent, Jeff
TitelCharacteristics of the Standard and Supplemental Batteries of the Woodcock-Johnson Tests of Cognitive Ability-Revised with a College Sample.
QuelleIn: Journal of School Psychology, 35 (1997) 4, S.403-16Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4405
SchlagwörterAdults; Cognitive Ability; College Students; Higher Education; Intelligence; Sex Differences; Test Reliability; Test Validity; Woodcock Johnson Tests of Achievement; Woodcock Johnson Tests of Cognitive Ability
AbstractUsing an independent college sample, examines the characteristics of the Woodcock-Johnson Tests of Cognitive Ability-Revised. Differences exists in subtest performance based on the order in which the Standard and Supplemental Batteries were administered. Gender differences exist on the Visual Matching, Picture Vocabulary and Cross Out subtests. Coefficient equivalencies are also examined. (MKA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of School Psychology" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: