Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNelson, F. Howard
TitelHow and How Much: An International Comparison of K-12 Spending.
QuelleIn: School Business Affairs, 62 (1996) 6, S.14-21Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0036-651X
SchlagwörterClass Size; Comparative Analysis; Educational Finance; Elementary Secondary Education; Expenditure per Student; Foreign Countries; Public Schools; School Demography; School Size; School Statistics; Tables (Data); Teacher Student Ratio
AbstractConcentrates on the effects of demography and educational structure on education costs. Tables present data from the United States and other countries on the following: (1) pupil-teacher ratio and class size; (2) hours of instruction per year for students and teachers; (3) salaries for teachers with 15 years of experience in 1992; and (4) expenditures for primary and secondary education. (16 references) (MLF)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "School Business Affairs" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: