Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMiller, Bruce A.
TitelA Review of the Qualitative Research on Multigrade Instruction.
QuelleIn: Journal of Research in Rural Education, 7 (1991) 2, S.3-12
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Techniques; Educational Environment; Elementary Education; Multigraded Classes; Rural Schools; Small Schools; Teaching Methods; Teaching Skills
AbstractExamination of interviews and surveys provides an overview of the problems and needs of rural school teachers in multigrade classrooms. A review of research and teacher reports in the U.S. and other countries compares instructional methods in multigrade and single grade classrooms. Implications for teacher preparation, classroom organization, and student learning are discussed. (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: