Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFuchs, Lynn S.; und weitere
TitelEffects of Alternative Goal Structures within Curriculum-Based Measurement.
QuelleIn: Exceptional Children, 55 (1989) 5, S.429-38Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavioral Objectives; Disabilities; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Mastery Learning; Outcomes of Education; Special Education Teachers; Student Educational Objectives; Student Evaluation
AbstractThirty special education teachers were assigned to a dynamic-goal or static-goal curriculum-based measurement group, or a control group. Results with their 60 mildly/moderately handicapped students showed that dynamic goal teachers increased goals more frequently and employed more ambitious goals, and their students had better content mastery than the others. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: