Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCangelosi, Andrew
TitelA Confluent View of Special Education.
QuelleIn: Journal of Humanistic Education and Development, 21 (1982) 1, S.22-28Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterClassroom Environment; Educational Objectives; Elementary Education; Holistic Approach; Humanistic Education; Models; Self Actualization; Special Education; Student Development; Teacher Role; Teaching Methods
AbstractProposes confluent education as an effective method for educating the whole student in special education. Describes the process involving changes to the present curriculum, with the most significant variable being the teacher created atmosphere. Concludes that confluent education requires an atmosphere of trust and self-exploration. (JAC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: