Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDatta, Lois-Ellin
TitelIf "How to Improve Schools" Is the Question, Are Tests Part of the Answer?
QuelleIn: New Directions for Testing and Measurement, (1982) 13, S.59-81Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Achievement Tests; Educational Improvement; Educational Testing; Elementary Secondary Education; Formative Evaluation; Government School Relationship; Test Use
AbstractA number of major studies are discussed concerning the effects of testing on schools and needed changes in test use to improve education. Test use is analyzed at building and classroom levels for insights on better education, and at local, state, and national levels for oversights of educational progress. (Author/CM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: