Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBecker, William H.
TitelA Collegial Approach to Faculty Development.
QuelleIn: Liberal Education, 67 (1981) 1, S.19-35Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Civil Liberties; College Administration; College Faculty; Cooperative Planning; Faculty Development; Higher Education; Individual Needs; Organizational Development; Peer Relationship; Teacher Attitudes; Teamwork
AbstractFaculty development as a central and continuing task in higher education can often be hampered by a mistaken over-concern for faculty autonomy. A collegial approach to faculty development may be an effective means for the improvement of teaching while respecting the rights and dignity of the teachers involved. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: