Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBrady, Carol Ann; Antonetti, Olga
TitelA Comparison of Regular Program and Vocational Program Junior High School Students on Affective Dimensions.
QuelleIn: Psychology in the Schools, 18 (1981) 2, S.208-10Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdolescent Development; Affective Measures; Anxiety; Attitude Change; Comparative Analysis; Depression (Psychology); Disadvantaged Youth; Junior High School Students; Junior High Schools; Student Alienation; Vocational Education
AbstractStudents in the vocational program and those in a regular seventh grade scored higher on Anxiety, Depression, and Hostility. These differences persisted across time, except Depression, for which there was a significant interaction between time and school program with regular students reporting increased depression at the second testing. (Author)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: