Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLooby, Karen
InstitutionAustin Independent School District (AISD)
TitelAustin Partners in Education Annual Evaluation Report, 2019-2020. Publication 19.57
Quelle(2021), (27 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Grade 8; Middle School Students; Coaching (Performance); Mathematics Instruction; Program Effectiveness; Mathematics Achievement; Student Attitudes; College Readiness; Grade 12; College Entrance Examinations; Volunteers; Student Characteristics; Gender Differences; Racial Differences; Ethnicity; Low Income Students; English Language Learners; Students with Disabilities; Self Esteem; Student Interests; Learner Engagement; Grade 6; Grade 9; Grade 10; Grade 11; High School Students; Tutoring; Mentors; Language Arts; Academic Achievement; Grade 7; COVID-19; Pandemics; Academic Persistence; SAT (College Admission Test); ACT Assessment; State of Texas Assessments of Academic Readiness (STAAR)
AbstractThis report includes results for Austin Partners in Education (APIE) programs in 2019-2020 including math classroom coaching, GEAR UP tutoring, college readiness, and mentoring. It highlights continued academic programs serving students in middle and high school and describes APIE support provided to teachers' instruction. As classroom instruction transitioned to remote format due to the pandemic, APIE staff transitioned services to assist in the development of online curriculum, communication with students, and facilitation of instruction in a virtual format. A separate executive summary report also was published. [For the executive summary, see ED626460.] (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: