Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionRegion 9 Comprehensive Center (R9CC); American Institutes for Research (AIR); Illinois State Board of Education (ISBE)
TitelRecruiting and Retaining Rural Teachers--A Resource Brief
Quelle(2022), (4 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterTeacher Recruitment; Teacher Persistence; Teacher Shortage; Labor Turnover; Rural Schools; Beginning Teachers; Teacher Responsibility; Barriers; Mentors; Teacher Salaries; Professional Isolation; Beginning Teacher Induction; Elementary Secondary Education; Educational Research; Teacher Education Programs; College School Cooperation; Partnerships in Education; Educational Policy; South Carolina
AbstractRural school districts throughout the country face increasing challenges with recruiting and retaining beginning teachers due to job demands that include a lack of mentoring, lower salaries than their urban and suburban counterparts, geographic isolation, requirements to take on additional nonteaching duties, and teaching assignments that include multiple subjects and grade levels. This brief provides resources that highlight examples of strategies, programs, and initiatives that assist states, local education agencies, and school districts with addressing the shortage of certified teachers who commit to teaching in rural school districts. [For the other briefs in the series, see ED624965, ED624966, ED624967, ED624968, ED624971, and ED624972.] (As Provided).
AnmerkungenAmerican Institutes for Research. 1000 Thomas Jefferson Street NW, Washington, DC 20007. Tel: 202-403-5000; Fax: 202-403-5001; e-mail: inquiry@air.org; Web site: http://www.air.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: