Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKuhfeld, Megan; Lewis, Karyn
InstitutionNWEA
TitelTechnical Appendix For: Student Achievement in 2021-2022: Cause for Hope and Continued Urgency. Technical Brief
Quelle(2022), (38 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterQuantitative Daten; Academic Achievement; Mathematics Achievement; Reading Achievement; Achievement Gains; COVID-19; Pandemics; Achievement Tests; Scores; Educational Trends; Effect Size; Comparative Analysis; Gender Differences; Racial Differences; Enrollment; Elementary School Students; Middle School Students; Measures of Academic Progress
AbstractThe purpose of this technical appendix is to share more detailed results and to describe more fully the sample and methods used in the research included in the brief, "Student achievement in 2021-22: Cause for hope and continued urgency." The authors investigated two main research questions in this brief: (1) How do achievement gains across the 2021-22 school year compare to pre-pandemic trends? Are there any initial signs of rebounding or recovery?; and (2) How does student achievement in spring 2022 compare to pre-pandemic levels? In addition to these two primary research questions, the authors also investigated one supplementary research question regarding whether achievement has become more distributed over the pandemic. [For "Student Achievement in 2021-2022: Cause for Hope and Continued Urgency. Collaborative for Student Growth. Brief," see ED623610.] (ERIC).
AnmerkungenNWEA. 121 NW Everett Street, Portland, OR 97209. Tel: 503-624-1951; Fax: 503-639-7873; Web site: http://nwea.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: