Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHenkle, Jennifer E.; Dunlap, Jill; Tabachnick, Joan
InstitutionNASPA - Student Affairs Administrators in Higher Education
TitelExpanding the Frame: Institutional Responses to Students Accused of Sexual Misconduct
Quelle(2020), (34 Seiten)
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext kostenfreie Datei (2) Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterRape; Universities; National Surveys; Campuses; Incidence; Program Descriptions; College Students; Institutional Characteristics; Best Practices; Sexual Abuse; Intervention; Planning; Prevention; At Risk Persons; Sexual Harassment; Law Enforcement; Disclosure; Confidentiality; School Safety; Federal Legislation; Victims; Advocacy; Student Personnel Services; Staff Development
AbstractThis report presents findings from a national survey to ascertain the prevalence of respondent services on college and university campuses, the institutional positionality of those services, and how those support services operate. A joint project of NASPA and the University of Kentucky College of Education, this research provides a landscape view of the services available to responding parties in campus sexual misconduct cases. The report presents challenges campuses are facing in providing respondent services as well as recommendations for improving student services. [This report was produced by the University of Kentucky College of Education.] (As Provided).
AnmerkungenNASPA - Student Affairs Administrators in Higher Education. 111 K Street NE, 10th Floor, Washington, DC 20002. Tel: 202-265-7500; Fax: 202-797-1157; Web site: http://www.naspa.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2024/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: