Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionEmbassy of Spain, Washington, DC. Education Office.
TitelDe Par en Par (Wide Open), 1994.
Quelle(1994) 5-7, (129 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Sprachespanisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
ISSN1066-8438
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Bilingual Education; Childrens Games; Educational Games; Foreign Countries; Instructional Materials; Periodicals; Preschool Children; Preschool Education; Recreational Activities; Spanish Speaking; Spain
AbstractThis document consists of three issues (1994) of a Spanish language periodical directed at elementary and middle school-aged children. Contained in these periodicals are a variety of activities designed to encourage the reader to learn and practice the Spanish language. Each issue focuses on a particular topic, e.g., "The Spring,""Inventions and Discoveries," and "My District." Issue 5 features four activities centered around clouds: (1) "Many Types of Clouds; (2) "Identification of Clouds"; (3) "Clear Days, Clear Nights"; and (4) "Clouds in Three Dimensions." Some of the topics in Issue 6 are: (1) "I Learn about Paper"; (2) "I Find Information"; and (3) "I Work with Paper." Issue 7 is divided into the following sections: (1) information concerning a district in Los Angeles, California; (2) preparation of dossiers of information on one's own district; and (3) details of the information dossiers on one's own neighborhood. Each one of these sections contains pictures, questions to be answered, and activities to be performed by the young readers to sharpen their skills in Spanish. Activities include things to do, games to play, reading, information to learn, subjects to investigate, and drawing. (CK)
AnmerkungenDe par en par, Oficina de Educacion, Consulado Gral. de Espana en Los Angeles, 6300 Wilshire Blvd., Suite 1740, Los Angeles, CA 90048.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: