Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
InstitutionFairfax County Schools, VA.
TitelDriver Education. Supplemental Lessons and Activities for Use with Limited English Proficient (LEP) Students Enrolled in ESL or Special Education Classes.
Quelle(1986), (42 Seiten)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monographie
SchlagwörterLeitfaden; Unterricht; Lehrer; Class Activities; Consumer Education; Course Objectives; Daily Living Skills; Drinking; Driver Education; Drug Use; English (Second Language); Evaluation Criteria; High School Students; High Schools; Idioms; Instructional Materials; Interpersonal Competence; Learning Activities; Limited English Speaking; Second Language Instruction; Special Education; Traffic Safety; Vocabulary Development
AbstractA curriculum for use with limited English proficient students in English-as-a-second-language or special education classes who are enrolled in the driver education course is described. The 14 lessons require a basic proficiency in understanding, speaking, reading, and writing English. The lessons cover such topics as vocabulary and idioms related to driver education, applying for and getting a driver's license, appropriate interactions with a police officer and at the scene of an accident, road signs, signaling and space cushions, drinking and driving, drugs and driving, how to buy a car, keeping a car in good condition, and economy driving. Each lesson includes objectives, a list of instructional materials needed for implementation, procedures and class activities, and suggestions for evaluation. A list of useful resources is also appended. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: