Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFox, Candy
InstitutionKamehameha Schools, Honolulu, HI. Kamehameha Early Education Project.
TitelPre- and Post-Test Results of KEEP Class 2: 1973-74. Technical Report #40.
Quelle(1974), (31 Seiten)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
SchlagwörterComparative Analysis; Demonstration Programs; Early Childhood Education; Educational Improvement; Hawaiians; Kindergarten Children; Socioeconomic Influences; Standardized Tests
AbstractThis report presents the pre-and posttest results for the kindergarten year of the Kamehameha Early Education Program (KEEP) Class 2, 1973-1974. Results are presented for the Wechsler Preschool and Primary Scale of Intelligence (WPPSI), the Metropolitan Readiness Test (MRT), and the Standard English Repetition Test (SERT). Comparisons are made with the pre- and posttest results of Class I's kindergarten year, 1972-1973. Significant correlates of the three tests and certain SES variables, such as parents' education and occupation, are presented. (Author/JMB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: